Ресурсні кімнати — крок до успішного життя в соціумі дітей з інвалідністю! На реалізації

Доданий
24.07.2017
Номер
12
Освіта

Проектом передбачено облаштування 2 ресурсних кімнат в ЗОШ №1 (або ЗОШ №3) та №2 м. Хмільника. Ресурсна кімната— це окремий, спеціально облаштований клас для дітей з особливими освітніми потребами, де вони можуть навчатися за індивідуальним планом розвитку у супроводі корекційного педагога, а також додатковий інструмент для психологічної та фізичної адаптації дітей з інвалідністю.

Автор проєкту
Тетяна
Тетяна Мазур
Бюджет
198 964 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Адреса, назва установи/закладу, будинку (там де запропоновано проект)

Комунальний заклад НВК ЗШ І-ІІІ ступенів гімназія №1 м. Хмільника, Небесної Сотні, 12 (або ЗОШ №3 вул. Некрасова,3) ; Комунальний заклад ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Столярчука 29

Категорія проекту

Освіта

Короткий опис проекту

Проектом передбачено облаштування 2 ресурсних кімнат в ЗОШ №1 (або ЗОШ №3 у разі відсутності вільних кімнат у ЗОШ №1) та №2 м. Хмільника. Ресурсна кімната— це окремий, спеціально облаштований клас для дітей з особливими освітніми потребами, де вони можуть навчатися за індивідуальним планом розвитку у супроводі корекційного педагога, а також додатковий інструмент для психологічної та фізичної адаптації дітей з інвалідністю.

Проблема

Станом на травень 2017р. у загальноосвітніх школах міста Хмільника навчається 61 дитина з інвалідністю.
Більшість з цих дітей за станом здоровʼя не можуть протягом навчального дня знаходитися в класі, а також потребують спеціально обладного класу для проведення корекційно розвиткових занять.
Враховуючи це, а також тенденцію збільшення кількості дітей з інвалідністю, які ідуть на навчання у ЗОШ, а також Закон України №6437 "Про внесення змін до Закону України "Про освіту щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг", відкриття ресурсних кімнат дасть можливість отримати психолого-педагогічну та корекційно-розвиткову допомогу.

Мета проекту

Створити умови для корекційно-розвиткових занять для дітей, які знаходяться на інклюзивній та індивідуальній формі навчання.

Пропоноване рішення, щодо розв'язання проблеми і його обгрунтування.

Пропонуємо облаштувати ресурсні кімнати, що сприятиме швидкій адаптації дітей з інвалідністю до навчального процесу, сприятиме підвищенню ефективності їхнього навчання на основі корекційно-розвиткової роботи, сенсорної стимуляції та емоційного розвантаження.
Обгрунтування: 1. Методики психологічного розвантаження потребують окремого приміщення; 2. Щоб не заважати навчальному процесу; 3. Закон України №6437 "Про внесення змін до Закону України "Про освіту щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг" вимагає наявності таких кімнат у навчальних закладах, де навчаються діти на інклюзивній та індивідуальній формах навчання.

Для кого цей проект

Основна цільова група діти з інвалідністю, які навчаються за інклюзивною та індивідуальною формою навчання. А взагалі дана кімната в школі потенційно буде корисною для усіх дітей.

План заходів з реалізації проекту

1. Поточний ремонт класу;
2. Закупівля обладнання;
3. Облаштування класу.

Ключові показники оцінки результату проекту: економічні, соціальні, екологічні, інші

Збільшиться кількість дітей на інклюзивній та індивідуальній формах навчання.

Орієнтовна загальна вартість проекту

198964

Очікуваний термін реалізації проекту

січень-серпень 2018 р.