Опис
Адреса, назва установи/закладу, будинку (там де запропоновано проект)
Вся територія міста Хмільника
Категорія проекту
Велоінфраструктура
Короткий опис проекту
Проектом передбачено встановлення велопарковок зі спеціальним місцем для розміщення реклами або інформаційних оголошень біля усіх адміністративних будівель, шкіл, училищ, лікарні, поліклініки, поліції, санаторіїв, базарів та інших локацій, які масово відвідуються громадянами.
Проблема
В Хмільнику значна частина громадян користується велосипедами для пересування по місту, але облаштованих місць для паркування велосипедів катастрофічно не вистачає.
Це створює незручності, як для самих велосипедистів, так і для інших громадян, оскільки власники велосипедів змушені паркувати велосипеди, де прийдеться.
Ще однією важливою проблемою є те, що велосипед, який припаркований не правильно, може стати легкою здобиччю злочинців.
Мета проекту
Забезпечити велосипедистам можливість зручно та надійно паркувати велосипеди на території міста.
Пропоноване рішення, щодо розв'язання проблеми і його обгрунтування.
Для вирішення проблеми пропонується встановити велопарковки у місцях, які найбільше відвідують містяни: органи влади, училища, школи, дитячі садочки, лікарня, поліклініка, поліція, санаторії, центральний парк, торгові центри, магазини, базари, тощо.
Загалом планується закупити та встановити 45 велопарковок типу «ДаблБайк-7» з рекламною рамкою.
Встановлення велопарковок обладнаних спеціальними рамками для розміщення реклами або інформаційних повідомлень дасть можливість велосипедистам зручно та безпечно паркувати велосипеди, а використання інформаційних дошок дасть можливість забезпечити надходження від реклами, якщо використовувати їх для розміщення платної реклами та покращить інформування громадян про діяльність влади, якщо розміщувати інформацію про діяльність міської влади.
Для кого цей проект
В більшій мірі результатами реалізації проекту будуть користуватися велосипедисти, але загалом користь будуть отримувати всі мешканці Хмільника.
План заходів з реалізації проекту
1. Закупівля велопарковок з рекламними рамками.
2. Встановлення велопарковок.
Ключові показники оцінки результату проекту: економічні, соціальні, екологічні, інші
1. Економічні: забезпечення надходжень від використання рекламних площ.
2. Соціальні:
- збільшення кількості велосипедистів;
- зниження соціальної напруги;
- зниження кількості злочинів пов'язаних із крадіжками велосипедів;
- краща поінформованість жителів про дії влади сприятиме кращому порозумінню між владою та громадою.
3. Екологічні: збільшення кількості велосипедистів призведе до зниження кількості вихлопів від автомобільного транспорту.
Орієнтовна загальна вартість проекту
200000
Очікуваний термін реалізації проекту
4 місяці